Posturi vacante

A N U N Ț

Școala Gimnazială Sadova, cu sediul în Str. Dragoș Vicol nr. 11, județul Suceava, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022,respectând prevederile OUG 34/2023, după cum urmează:

 

DENUMIREA POSTULUI: Administrator financiar IS

NUMĂRUL POSTURILOR:1 post vacant

NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURA: didactic auxiliar

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

 

 

Condițiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant/temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 15  al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:

a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;

b) cunoaște limba română, scris și vorbit;

c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;

d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;

e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;

f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;

g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;

h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:

·   Studii: studii superioare nivel licență, în domeniul economic

·   vechime minimum 7 ani în domeniu

 

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

 

a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;

b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;

c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;

d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;

e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;

f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;

g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;

h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;

i) curriculum vitae, model comun european.

 

 

CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:

 


 

BIBLIOGRAFIA

pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de administrator financiar 1S

- Legea învățământului preuniversitar nr.198/2023;
- OMEC nr.4183/04.07.2022, privind aprobarea Regulamentului cadru de organizare și funcționare a
unităților de învățământ preuniversitar,
- Legea contabilității nr.82/1991, republicată cu modificările și completările ulterioare,
- Legea nr.53/2003, privind Codul muncii, modificată și republicată;
- Legea nr. 500/2002 privind finanțele publice, cu completările și modificările ulterioare,
- Legea cadru nr.153/2017, privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu
modificările și completările ulterioare;
- Legea nr.98/2016, privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare.

- HG nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la
atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu
modificările și completările ulterioare;
- OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonarea
și plata cheltuielilor instituțiilor publice, precum și organizarea, evidența și raportarea angajamentelor
bugetare și legale;
- OMFP nr. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea și conducerea
contabilității instituțiilor publice, Planul de conturi pentru instituțiile publice și instrucțiunile de aplicare a
acestuia, cu modificările și completările ulterioare;
- OMF nr.1139/2015 privind modificarea și completarea ordinului Ministrului Finanțelor 923/2014 pentru
aprobarea normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv și a
Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară activitatea de control financiar
preventiv propriu,
- OMF nr.2861/2009 pentru aprobarea normelor privind organizarea și efectuarea inventarierii
elementelor
natura activelor ,datoriilor și capitalurilor proprii,
- OUG 158/2005 privind concediile și indemnizațiile de asigurări sociale de sănătate,
- OMF 720/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice privind executarea bugetelor de Venituri și
cheltuieli ale instituțiilor publice cu modificările si completările ulterioare.
- HG 250/1992 privind concediul de odihnă și alte concedii ale salariaților din administrația publică din
regiile autonome cu specific deosebit și din unitățile bugetare, cu modificările și completările ulterioare;
- OMF 2634/2015 privind documentele financiar contabile.
- OMF nr.923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea
controlului
financiar preventiv și a codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfășoară
activitatea de control financiar propriu, cu modificările și completările ulterioare.
- HG nr. 1496/2008 privind modificarea anexei la HG nr.2139/2004, pentru aprobarea Catalogului privind
clasificarea și duratele normelor de funcționare a mijloacelor fixe, cu modificările și completările ulterioare.
- OMF.1954/2005 pentru aprobarea clasificației indicatorilor privind finanțele publice.

TEMATICA

pentru concursul organizat în vederea ocupării postului vacant administrator financiar 1S

- Contabilitatea activelor fixe;
- Închiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
- Contabilitatea decontărilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventor;
- Operațiunile privind decontările cu furnizorii;
- Operațiunile privind decontările cu clienții;
- Conturi la Trezoreria Statului și bănci;
- Inventarierea patrimoniului instituțiilor publice;
- Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor instituțiilor publice precum și
- organizarea evidenței și raportarea angajamentelor bugetare și legale;
- Finanțarea și baza materială a învățământului preuniversitar;
- Exercitarea controlului financiar preventive;
- Achiziția directă, licitația deschisă și licitația restrânsă.

 

      

             Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției, de pe website: www.scoalasadova.ro, persoană de contact: Murgu Laura funcția secretar, având numărul de telefon  0726741834.